Leaving in 3 hours

.... and Im fightig with photoshop! Stupid stupid computor stuff....!!
We are not friends now, and just wanna be done with it. NOW!

Packing is almost done, but still some papers to organize, wich I had some time to clean up more but no.
It will be a mess to come back to :/

I just wanna say a big THANK YOU to Maggan & Maroulla helping me out so much with everything!!
What would I do without you?? :*
And Erik, sooo sweeet. He will take his truck and move my other car (very broken) from there to here (home).

Many people I will miss. Family and doggie....
A special thought for David... looking forward to come back and do more sweetliving stuff! Skydiving and climing summer!
Hope everything goes well with this and that =)

Soon I'll be on my flight to CA, I'll write as soon as I can!

xxxxxxxxxx


Kommentarer
Postat av: Erica

Japp det är planen! ;)

2009-02-20 @ 15:52:58
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Elise

Ha så skoj nu! Här uppe på nordpolen är vi inte ett dugg avis, -25 och det snöar fortfarande. :(



Jag väntar på att den nya pållen ska springa in lite pengar, då möter jag upp jag med! ;)

2009-02-21 @ 08:30:33
Postat av: Marie

robbie och marie sitter som spända framför datorna några ggr om dagen för att se om det har kommit ngt nytt info..men nee...hella e som bprta,ngn stans i vida världen. robbie tuggar på ett ben han fick idag och ja tuggar på fingrarna och undrar vart du är!!! komentaren fr erica är igentligen till mig, när ja satt hos dig herrom datten blev de avsent från dig istället fr mig, när ja skrev på min kusins blogg. om du undrar, heheh..tur för dig att ja inte skrev ngt dumt=) haha puss vi saknar dig!!!!!!!

2009-02-22 @ 00:01:31
URL: http://psycosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0